My japanese friend Ujiyasu who writes in Swedish(!) now and then. And she do it good too! huggies!

@YAMATO

 

Jag hade en liten lämnar så långt i mitt mangårdsbyggnad,Rera. Den varma och fuktiga sommaren i Japan tog viljestyrka för administrationen av Rera ifrån mig. Den högsta temperaturen fortsatte överstiger 30 grader Celsius varje dag från juli till september. Det förmodligen på grund av uppvärmningen av jorden? Jag känner mig som den varma och fuktiga tid att förlängas från år till år

Oktober började, och den fruktansvärda värmen slutligen gick bort. Jag återupplivade :)

Den högsta temperaturen i dagens Stockholm är 11 grader, och lägsta temperatur är 5 grader. Den högsta temperaturen i dagens Yokohama är bekväm i 22 grader. Men temperaturen verkar stiga igen från imorgon :/

Tyvärr kommer jag att i stort sett öka på min arbetstid. Japan ännu inte uppnår förkortning av alltför tunga arbetstid. Det är en japansk dålig sed, och det har inte ändrats tecken alls…

När kan jag ta hand om Rera?

View original post

You are welcome to leave a Reply

